poniedziałek, 3 marca 2014

Intencje.

-zdjęcie: internet-

Wysłałam w świat dobrą myśl. 
Poleciała, niesiona podmuchem letniego wiatru.
Leciała, leciała. Coraz wyżej i wyżej. Co raz dalej i dalej. 
Krążyła nad całym światem.
Zmęczoną, osłabioną podróżą, podchwyciła przepływająca chmurka. 
-  Dokąd i po co lecisz, nie patrząc na zmęczenie? - zapytała z troską.
- Lecę do ludzi - odpowiedziała dobra myśl.
- Do ludzi, a po co? - zdziwiła się mała chmurka.
- Tak, bo ludzie mnie potrzebują. Świat ich potrzebuje.
- Och, ale jesteś piękna - powiedziała chmurka zachwycona dobrocią myśli - to ja będę tobie pomagać.
Kiedy będziesz zmęczona, zanurzysz się w mojej miękkości, a ja popłynę z tobą dokądkolwiek zechcesz.
- Dziękuję. Ale muszę cie ostrzec. 
- Ostrzec? A przed czym? - zapytała zaskoczona chmurka.
- Możesz mieć dużo pracy. Bo widzisz, kiedy przesyłamy dobre myśli i wysyłamy je do ludzi, 
one do nich dolatują. Dodają otuchy, wiary, nadziei. Podnoszą na duchu. Wywołują uśmiechy. 
A potem wracają. Przylatują do nas nasze myśli, intencje. Tak, bo to co wysyłamy zawsze wraca. 
Dlatego ja rozsiewam światu dobre myśl. Widzisz...nie trzeba mieć wiele... wystarczy dobra myśl. Dobre słowo.
- Dziękuję, że jesteś...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz POJAWI się PO ZATWIERDZENIU...