niedziela, 9 sierpnia 2015

rozważania

"Jeżeli chcesz się o czymś dowiedzieć:
czytaj o tym.
Jeżeli chcesz to poznać:
doświadczaj tego.
Jeżeli chcesz być w tym dobry, nauczaj tego"
Jogi Bhajan


I co ja na to? 



Pytanie zadała prowadząca projekt "Kobieca Siła".
- Czy AUTENTYCZNOŚĆ łączy się z Twoją KOBIECĄ SIŁĄ i w jaki sposób?
Każdy mój krok, jest i będzie krokiem na drodze do poznawania siebie. Od dawna zgłębiam swoją istotę, ISKRĘ. To droga poszukiwań przede wszystkim w głębi siebie, a nie na zewnątrz. Właśnie odebrałam porcję  wiedzy na temat budowania własnej marki.  Wiedzy, która była we mnie. Pozwoliłam sobie jednak na jej uporządkowanie. Najważniejszy jest nasz RDZEŃ. Nasza ISKRA. Iskra, która pozwala zapalać pochodnie, najpierw tą wewnętrzną, a od niej dopiero mogą zapłonąć inne. Ważne są dla mnie słowa Św. Augustyna "Musi się w Tobie Palić to, co chcesz rozpalać w innych" . Moja ISKRA, to Moja AUTENTYCZNOŚĆ, a ta zaś jest Moją KOBIECĄ SIŁĄ. Bycie autentycznym, to bycie i życie zgodnie, lojalnie ze swoimi wartościami. AUTENTYCZNOŚĆ, to WARTOŚĆ DODANA, a to jest właśnie ISKRA! - Moja ISKRA – RDZEŃ, to Moja AUTENTYCZNOŚĆ, a ta zaś jest Moją KOBIECĄ SIŁĄ.
(no cóż...nie byłabym sobą , więc… cytując „wieszcza”- To mówiłam ja Debeściak.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz POJAWI się PO ZATWIERDZENIU...