sobota, 13 czerwca 2015

Co myślisz, to dostajesz .

Rozmawiam ze znajomą i słyszę :
- Nie każdy facet to świnia - i już się przedwcześnie cieszę, że się kobiecie fajny facet "trafił", już mam ochotę to wyartykułować, kiedy pada drugi człon zdania: - trafiają się też osły i barany.
Znałam pieśni słowa - facet to świnia, i teksty, że wszyscy faceci to ... ale
ufff... mowę mi odjęło. No owszem, są czarne charaktery ale co ta za ogólniki...
WSZYSCY.
Drogie Wędrowniczki...  jeśli niewiasta uważa, że... czytaj to wyżej...
no to sorry Winetu, jasna sprawa, nigdy nie pozna takiego, który świnią(osłem, baranem)nie będzie!!!
Ja nie mówię, że takowy nie istnieje, a jeśli istnieje, to mieszka na Marsie (istnieje takowych zapewne sztuk kilka- miałam nieprzyjemność znać), ale dlatego, że owa niewiasta przyciągnie do siebie jedynie takich facetów, którzy będą odpowiadali wyżej wymienionym przez nią samą wytycznym.
Nie podejmowałam dyskusji ze znajomą, bo podskórnie wiedziałam co odpowie.
 - Ależ ja wcale nie wolę Ś.O.B, ja chcę super mena!!!
TO GDZIE... ma go znaleźć ? Skoro WSZYSCY są  Ś.O.B. , no gdzie, ja się pytam?
Co myślisz, to dostajesz...
Zatem, zmieńmy swój ogląd, pogląd. Dla własnego DOBRA.
Skończmy z myśleniem, które utrudnia i uprzykrza nam życie. Nie komplikujmy sobie życia.
Bądźcie świadome.
Jeśli facet zawiódł... to nie znaczy, że pozostali to Ś.O.B
Zapewne wiesz, że KAŻDA myśl ma wpływ na twoje życie, jeśli jeszcze nie wiesz, to wiedz, że
KAŻDA myśl ma wpływ na nasze życie- i jak w tytule: Co myślisz, to dostajesz.
Niewiasto.. nie rozpowiadaj, nie utrwalaj, nie kotwicz, że ...wiesz co...,
tylko zmień nastawienie (do tej sytuacji).
Zmień nastawienie do niepowodzenia, porażki ...weź wirtualną gumkę myszkę i wymarz z głowy.
Świadomość nakieruje cię na właściwy kurs.
A ja życzę wiatru w żagle.
*******************
A, to mnie się przypomniało i nie zamieszkam tego napisać, bo to tak w temacie.
Mówi do mnie kobieta...
- Niech no pani zobaczy, trafi mi się JAKIŚ facet.
O święta rodzino
- JAKIŚ? Chce pani JAKIEGOŚ?
Sorry, czy taki spod budki piwnej może być? Niedomyty, z lekkim powiewem smrodku, z jednym zębem?
- No co też pani?
- @_@ Jaaaa?
*******************
  
Co myślisz, to dostajesz.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz POJAWI się PO ZATWIERDZENIU...