niedziela, 21 czerwca 2015

Udało Ci się.

Wędrowcze, czy spotkałeś się  z tym zdaniem - temu to się udało, o udało ci się.
Jeśli tak, to jak na to zareagowałeś w sobie i na zewnątrz, jaka odpowiedź padła?
- bo powinna paść- nie udało się, tylko osiągnąłem to za swoją sprawą.


ZMIEŃ swoje słownictwo, a zmienisz swoje życie!
Wykreśl ze słownika słowa - 
UDAŁO SIĘ!
co DAJ BOŻE, żeby się udało !

Udało mi się wszystko wynika z czegoś.
Udało mi się oznacza że nie jesteś sprawczy, że nie zrobiłeś nic, sugeruje przypadkowość.
Mówiąc, udało się- nie przyznajemy sobie sprawstwa. A to TY jesteś sprawcą, że coś osiągnąłeś. 
Nic się nie udało - to TY, to Twoja ZASŁUGA Wędrowcze. 

udało ci się - ba!
ALE... po drodze zjadłem sto beczek soli, przepłynąłem morze łez, pukałem do zamkniętych drzwi, 
wlazłem oknem, wyrzucili mnie- spadłem na łeb na szyję. Wszedłem kominem.... 
Rzeki pod prąd przepłynąłem, góry pokonałem, ciemnym lasem szedłem, nocy nie przespałem....

Kto by to chciał wiedzieć. Udało ci się !!! brzmi bez mała jak oskarżenie.

Nie, nie udało mi się. JA tego DOKONAŁAM!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz POJAWI się PO ZATWIERDZENIU...