piątek, 12 kwietnia 2013

Nów księżycowy

...przyniósł mi zmiany. I to jakie.

Jestem przeszczęśliwa.
Mam, mam, mam. Jest, jest, jest w domku mój... wymarzony Tomik "Drogowskaz".
Jest i pachnie farbą i spełnionymi marzeniami.
Teraz, to już maszyna ruszy i wierzę w to głęboko. A co tam ruszy, już ruszyła.
                  
                                                                    Tadam !

 A i oblewanie było, a jakże :)
Bo jak tu  nie uczcić tak wielkiego momentu, kiedy spełnia się marzenie.
Wielkie marzenie i droga którą to marzenie przebyło.Jedno powiedzieć mogę na pewno.Warto marzyć.
Na ten moment czekała przepyszna nalewka,
roczek i doczekała.
Przyleciała ze mną ze Szwecji. Prezent od przyjaciela. Dziękuję Aguś.
Szczególny prezent, od szczególnej osoby,
to i na szczególną okazję czekał.
You Tube


 Tomik w wersji limitowanej. Czeka na zainteresowanych .
Informacje, pod e-mail:kinga42@autograf.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz POJAWI się PO ZATWIERDZENIU...